نحوه نصب سردخانه صنعتی

نحوه نصب سردخانه های صنعتی در محیط های مختلف

یکی از نکات بسیار مهم در ساخت و نصب سردخانه صنعتی شرایط آب و هوایی است. به نوعی می توان گفت کمترین و بیشترین دمای محیطی یک منطقه نقش بسیار مهمی در انتخاب تجهیزات برودتی دارد. همچنین نحوه نصب این سردخانه ها با توجه به اینکه در یک محیط بسته همچون سوله قرار دارند یا در یک فضای باز متفاوت است. اینجاست که تخصص کارشناسان و متخصصان به شما کمک می کند تا از روش نصب مناسب استفاده کنید.
از دیگر نکاتی که نصب این سردخانه ها را در محیط های مختلف متفاوت می سازد ظرفیت آن ها است. برای ساخت سردخانه صنعتی می توان از سالن های یک مداره و یا دو مداره استفاده کرد. منظور از سالن های یک مداره یکی از دو حالت سردخانه زیر صفر یا سردخانه بالای صفر است. در مقابل سالن دو مداره هر دو حالت سردخانه را شامل می شود.
در واقع متناسب با موادی که می خواهید آن ها را نگهداری کنید لازم است از سردخانه های زیر صفر یا بالای صفر استفاده کنید. در حالت کلی در ساخت و نصب این نوع سردخانه ها باید به مواردی همچون ظرفیت، نوع کاربری سردخانه و محل احداث توجه کنید. با انتخاب مجموعه حرفه ای ما جای هیچ گونه نگرانی در این زمینه نیست زیرا متخصصان ما شما را به بهترین شکل در این زمینه راهنمایی خواهند کرد.

 

تجهیزات لازم برای نصب سردخانه صنعتی

بهتر است بدانید امروزه برای ساخت و نصب سردخانه صنعتی از یکسری تجهیزات خاص استفاده می شود. هر کدام از این تجهیزات وظیفه خاصی را در سردخانه به عهده دارند. عمده ترین قسمت سردخانه پانل ها هستند، که از آن ها به عنوان دیواره در ساخت سردخانه استفاده می شود. همچنین به منظور تأمین برودت سردخانه از تجهیزات مختلفی همچون کمپرسور، کندانسور، موتور، اواپراتور، تابلو برق، فن ها و … استفاده می شود. از دیگر تجهیزات این نوع سردخانه ها می توان به لوله های مسی و یا استیل به منظور گردش گاز مبرد، شیرهای کنترلی، لولا و دماسنج اشاره کرد.
درب ها از دیگر تجهیزات مهم و کاربردی سردخانه های صنعتی به شمار می آیند. درب های انتخابی لازم است از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشند. استفاده از درب های بی کیفیت اثرات نا مطلوبی را در سردخانه به دنبال دارد. به گونه ای که درب های بی کیفیت موجب کاهش راندمان سردخانه، اتلاف انرژی و افزایش هزینه ها می شوند. برای کارایی بهتر سردخانه لازم است این تجهیزات از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشند. گروه نام آشنای ما مرغوب ترین تجهیزات را گردآوری کرده است تا به بهترین شکل پاسخ گوی نیاز مشتریان باشد.

 

سه نکته مهم در نصب و راه اندازی سردخانه

نصب سردخانه صنعتی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. از آنجا که ساخت و تولید سردخانه برای بسیاری از مشاغل اهمیت بسیار زیادی دارد، نصب و راه اندازی آن را باید به دست افراد متخصص در این زمینه سپرد. ساخت و نصب سردخانه های بی کیفیت صدمات مالی جبران ناپذیری را برای بسیاری از صاحبان مشاغل و کارخانه داران به دنبال داشته است. در نصب و راه اندازی این نوع سردخانه ها باید به نکات و موارد مهمی توجه داشته باشید. یکی از این نکات لازم استفاده از نیروهای متخصص و مجرب جهت نصب این نوع سردخانه ها است.
استفاده از تجهیزات با کیفیت و مناسب از دیگر مواردی است که در نصب این سردخانه ها باید مورد توجه قرار گیرد. استفاده از تجهیزات ارزان و بی کیفیت از نظر اقتصادی به صرفه نیست، از اینرو نباید کیفیت را فدای قیمت کرد. انتخاب گروه های معتبر و نام آشنا همچون گروه ما بهترین گزینه جهت نصب و راه اندازی سردخانه صنعتی است. از دیگر موارد مهم در نصب این سردخانه ها مقاوم کردن پوشش عایق سردخانه در برابر عوامل طبیعی از قبیل برف، باران، باد و زلزله می باشد.

 

از شرکت والا اندیشان برای خدمات نصب سردخانه کمک بگیرید

تجربه و مهارت تیم نصب سردخانه صنعتی یکی از مهم ترین و اساسی ترین فاکتورها جهت بالا بردن کیفیت سردخانه است. در واقع نصب و راه اندازی سردخانه های صنعتی امری تخصصی می باشد. اگر این مرحله توسط افراد ماهر و مجرب انجام نشود، قطعا به نتیجه مطلوبی دست پیدا نخواهید کرد. تیم حرفه ای ما این کار را با دقت بالایی انجام می دهد و برای انجام این کار از تجهیزات مناسبی استفاده می کند.
شما برای نصب و اجرای سردخانه و انتخاب بهترین قطعات و تجهیزات می توانید از متخصصان و کارشناسان مجموعه ما کمک بگیرید. کارشناسان ما با دانش و تجربه خود و شناخت کامل مواد و شرایط نگهداری آن ها سردخانه های اختصاصی را برای شما خواهند ساخت.