داکت اسپیلت یونیت اسکرال

بهتر است بدانید از این نوع داکت اسپیلت در بیشتر مناطقی که از گرمای حداکثری برخوردار و یا دارای سرمای زیاد هستند استفاده می شود. در حالت کلی داکت اسپلیت یونیت اسکرال بیشتر در مناطق حاره ای مورد استفاده قرار می گیرد، زیرا این نوع سیستم ها از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. لازم به ذکر است که داکت اسپلیت ها به صورت تک فاز و در برخی موارد به صورت سه فاز هستند. این نوع سیستم های تهویه مطبوع از دو یونیت داخلی و خارجی تشکیل شده اند. یونیت داخلی این سیستم درون سقف و در داخل ساختمان اجرا می شود. همچنین یونیت خارجی این نوع داکت اسپلیت ها که شامل کندانسور و کمپرسور می باشد، در فضای بیرون قرار دارد.

داکت اسپلیت یونیت اسکرال

داکت اسپیلت یونیت اسکرال به دلیل داشتن ویژگی های خاص همواره مورد توجه بسیاری از خریداران قرار گرفته است. این محصول پر کاربرد تاکنون توانسته است راه بسیار مناسبی را در بازار تقاضا باز کند.

کاربرد داکت اسپیلت یونیت اسکرال

داکت اسپیلت یونیت اسکرال یکی از پرکاربرد ترین سیستم های تهویه مطبوع مورد استفاده در فضاهای ساختمانی به شمار می آید. از این نوع سیستم بیشتر در فضا ها و ساختمان های اداری، مسکونی، تجاری و … استفاده می شود. این نوع داکت اسپیلت از نظر مصرف انرژی در رتبه بهترین نوع داکت اسپلیت ها قرار دارد، از اینرو با استقبال بی نظیری از سوی مشتریان مواجه شده است. این نوع سیستم ها دمای فضا های مختلف درون ساختمان ها را به بهترین شکل تنظیم می کنند. در واقع با استفاده از این نوع داکت اسپیلت ها در فصول گرم و سرد سال به راحتی می توان دمای فضا را به دمای دلخواه تنظیم کرد. این نوع سیستم های تهویه مطبوع در اندازه های مختلف و متناسب با انواع مکان و فضاها تولید و به بازار عرضه می شوند.

مشخصات یونیت اسکرال

داکت اسپیلت یونیت اسکرال با توجه به تکنولوژی های به کار رفته در آن از مشخصات و ویژگی های خاصی برخوردار است. با استفاده از این نوع سیستم های تهویه مطبوع به راحتی می توان هوای تازه و بسیار مطبوعی را در فضا مورد نظر ایجاد کرد. همچنین خرید این نوع داکت اسپلیت ها از نظر اقتصادی بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. در واقع خرید این دستگاه شما را از دیگر سیستم ها جهت سرد یا گرم نمودن فضا بی نیاز می کند. از دیگر مزیت های این نوع سیستم های تهویه مطبوع می توان به طول عمر بیشتر آن ها نسبت به انواع دیگر داکت اسپیلت ها اشاره کرد. این نوع سیستم ها به طرز فوق العاده ای قوی هستند، زیرا تکنولوژی های بسیار پیشرفته ای در ساختار آن ها به کار رفته است.
بد نیست بدانید در ساختار این نوع سیستم ها از فیلترهای قابل شست و شویی استفاده شده که به کرات می توان از آن ها استفاده کرد. میزان هوادهی کمپرسورهای استفاده شده در این نوع سیستم های تهویه مطبوع حداقل ۳ تن و حداکثر ۱۰ تن در مقیاس ترید است. این نوع داکت اسپلیت ها در زمان روشن شدن از عملکردی کم صدا و نرم و در عین حال قدرت بالا برخوردار هستند. در واقع این نوع سیستم تهویه، آلودگی صوتی ایجاد نمی کند. بهتر است بدانید میزان صدایی که این نوع داکت اسپلیت در حین فعالیت ایجاد می کند معادل ۵۰ تا ۶۰ دسیبل است. از دیگر مزیت های این نوع داکت اسپیلت ها می توان به دوام و طول عمر بالای آن اشاره کرد. همچنین میزان لرزش این دستگاه در حین عملکرد نسبت به دیگر انواع سیستم های تهویه مطبوع کمتر است. به منظور گرمایش در زمستان می توان از یک کویل آب ‌گرم در جلوی دهانه این نوع داکت اسپیلت استفاده کرد.